Dla genina
Przy taijutsu nie używamy chakry więc jej nic nie tracimy lecz by był lepszy efekt możemy dodać trochę chakry i wtedy odejmujemy sobie tyle ile dodaliśmy... Max można dodać 50 chakry.
Dynamic Action Ranga: D Skaczemy nad przeciwnika i gdy spadamy zasypujemy go masą uderzeń.
Dynamic Entry Ranga: D Uderzamy przeciwnika wyprostowaną nogą.
Konoha Raiken Ranga: D Wyskakujemy w stronę rywala, obracając się szybko w powietrzu i w ostateczności zadać mu niezłe kopnięcie.
Konoha Reppu Ranga: D Gdy przeciwnik nas atakuje robimy przysiad, a następnie szybko się odwracamy podcinając go.
Konoha Senpuu Ranga: D Wyskakujemy robimy obrót i zadajemy kopnięcie przeciwnikowi.
Dla chunina
Gourai Rensa Ranga: C Wyrzucamy przeciwnika w powietrze, następnie też wyskakujemy w górę tak żebyśmy znajdowali się nad nim i zadajemy mu masę uderzeń rękoma. Wymaga aktywnej pierwszej bramy
Gouwan(50) Ranga: C Skupiamy chakrę w dłoni, następnie uderzamy nią w ziemi... Cała ziemia pod nami się rozwala. Radze nosić jakieś rękawiczki.
Hayabusa Otoshi Ranga: C Chakra: 40 Gdy jesteśmy w powietrzu obejmujemy przeciwnika.Nasze głowy muszą być po przeciwnych stronach i ustawiamy się w locie pionowo tak by głowa przeciwnika była w dół i spadamy. Przeciwnik po tej technice powinien mieć złamany kark.
Kongouriki Ranga: C Mocne uderzenie dłonią w głowę przeciwnika.
Konoha Dai Senpuu Ranga: C Wygląda tak samo jak Konoha Senpuu tylko że tu zadajemy kilka kopnięć.
Shishi Rendan Ranga: C Wybijamy się w powietrze przed tym należy wybić przeciwnika w powietrze. W powietrzu powinniśmy znajdować się pod rywalem,a następnie kopiemy go w nerki potem w plecy i na końcu zamieniamy się miejscami kopiąc go z obrotu nogą w brzuch. Rywal po tym ma ciężkie obrażenia.
Tsuuten Kyaku Ranga: C Bardzo podobne do techniki Gouwan. Atak jest dookoła nas tylko że wykonujemy to nogą.
Dla jounina i s.jounina
Konoha Gouriki Senpuu Ranga: B Ulepszona wersja Konoha Dai Senpuu. Zadajemy uderzenia aż przeciwnik nie odleci.
Omote Renge Ranga: B Wybijamy siebie i przeciwnika w powietrze, następnie owijamy go bandażem i kierujemy się ku ziemi obracając się szybko wokół własnej osi. Gdy zbliżamy się do ziemi odskakujemy od ofiary, a ta uderza z dużą prędkością w ziemie. Wymaga bandaży oraz aktywnej trzeciej bramy
Dla Sanina
Ura Renge Ranga: A Jutsu wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, tylko że ma większą siłę. Wymaga piątej bramy
Asakujaku Ranga: S Wyskakujemy w górę razem z przeciwnikiem... Atakujemy go tak szybko że pojawiają się jakby ognie. Ciosy są bardzo mocna. Wymaga aktywowanej szóstej bramy
|