Tobi - 2008-08-26 09:09:24

Dla genina



Przy taijutsu nie używamy chakry więc jej nic nie tracimy lecz by był lepszy efekt możemy dodać trochę chakry i wtedy odejmujemy sobie tyle ile dodaliśmy... Max można dodać 50 chakry.


Dynamic Action
Ranga: D
Skaczemy nad przeciwnika i gdy spadamy zasypujemy go masą uderzeń.

Dynamic Entry
Ranga: D
Uderzamy przeciwnika wyprostowaną nogą.

Konoha Raiken
Ranga: D
Wyskakujemy w stronę rywala, obracając się szybko w powietrzu i w ostateczności zadać mu niezłe kopnięcie.

Konoha Reppu
Ranga: D
Gdy przeciwnik nas atakuje robimy przysiad, a następnie szybko się odwracamy podcinając go.

Konoha Senpuu
Ranga: D
Wyskakujemy robimy obrót i zadajemy kopnięcie przeciwnikowi.



Dla chunina



Gourai Rensa
Ranga: C
Wyrzucamy przeciwnika w powietrze, następnie też wyskakujemy w górę tak żebyśmy znajdowali się nad nim i zadajemy mu masę uderzeń rękoma. Wymaga aktywnej pierwszej bramy

Gouwan(50)
Ranga: C
Skupiamy chakrę w dłoni, następnie uderzamy nią w ziemi... Cała ziemia pod nami się rozwala. Radze nosić jakieś rękawiczki.

Hayabusa Otoshi
Ranga: C
Chakra: 40
Gdy jesteśmy w powietrzu obejmujemy przeciwnika.Nasze głowy muszą być po przeciwnych stronach i ustawiamy się w locie pionowo tak by głowa przeciwnika była w dół i spadamy. Przeciwnik po tej technice powinien mieć złamany kark.

Kongouriki
Ranga: C
Mocne uderzenie dłonią w głowę przeciwnika.

Konoha Dai Senpuu
Ranga: C
Wygląda tak samo jak Konoha Senpuu tylko że tu zadajemy kilka kopnięć.

Shishi Rendan
Ranga: C
Wybijamy się w powietrze przed tym należy wybić przeciwnika w powietrze. W powietrzu powinniśmy znajdować się pod rywalem,a następnie kopiemy go w nerki potem w plecy i na końcu zamieniamy się miejscami kopiąc go z obrotu nogą w brzuch. Rywal po tym ma ciężkie obrażenia.

Tsuuten Kyaku
Ranga: C
Bardzo podobne do techniki Gouwan. Atak jest dookoła nas tylko że wykonujemy to nogą.

Dla jounina i s.jounina



Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: B
Ulepszona wersja Konoha Dai Senpuu. Zadajemy uderzenia aż przeciwnik nie odleci.

Omote Renge
Ranga: B
Wybijamy siebie i przeciwnika w powietrze, następnie owijamy go bandażem i kierujemy się ku ziemi obracając się szybko wokół własnej osi. Gdy zbliżamy się do ziemi odskakujemy od ofiary, a ta uderza z dużą prędkością w ziemie. Wymaga bandaży oraz aktywnej trzeciej bramy


Dla Sanina



Ura Renge
Ranga: A
Jutsu wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, tylko że ma większą siłę. Wymaga piątej bramy

Asakujaku
Ranga: S
Wyskakujemy w górę razem z przeciwnikiem... Atakujemy go tak szybko że pojawiają się jakby ognie. Ciosy są bardzo mocna. Wymaga aktywowanej szóstej bramy

GotLink.pldomki letniskowe sobieszewo koparka Złotów skup złomu Piła