Shikamaru Nara - 2008-08-26 18:23:07

Klan Ayatsuri
Czyli Inaczej: Klan Kukiełkarzy



Klan z Suna-gakure,które za pomocą nici z Chakry kontroluje marionetki.Członkami tego stowarzyszenia byli: Sasori z Czerwonego Piasku,Chiyo oraz Kankuro. Shinobi z tej organizacji nie musi być dobrze wyszkolony w Taijutsu czy Genjutsu wystarczy,że zna Ninjutsu i jest lekko wysportowany by robić uniki.Całą wiedzą jaką posiadają to kontrola nad marionetkami.

Jutsu Klanowe

Kugutsu no Jutsu
Ranga: Genin
Ch-70
Ta technika jest umożliwia możliwośc marionetkarza, wraz z jej wzrostem możemy coraz to sprawniej posługiwać się kukłami, możemy kontrolować coraz to lepsze marionetki i używać większej ich ilości. Aby podpiąć się do kukiełki nićmi z chakry musi być ona blisko nas. Dzięki tej technice można też sterować zwykłymi przedmiotami przy dzięki nici z chakry.

Hansou: Guujin
Ranga: Genin/Chuunin
Ch-100
Ta technika pozwala zapieczętować kukły w zwojach. Technika bardzo przydatna, ponieważ można przenosić więcej niż jedną kukłę.

Yubi Tenraku
Ranga: Chuunin
Ch-250
Bardzo prosta technika. Polega na podłączeniu się do jakiejś części ciała u jakiejś osoby i wstrzymanie ruchu danej kończyny. Jest to dyskretna technika - do jej wykonania wystarczy delikatne poruszanie palcami.


Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Ranga: Genin/Chuunin
Ch-150
Technika bardzo podobna do Kawarimi no Jutsu tyko, że po zamianie wyskakuje nasza kukła.

Fukumen no Jutsu
Ranga: Chuunin/Jounin
Ch-300
Wygląd zewnętrzny kukły zmienia się dzięki temu Jutsu i może przybrać dowolny kształt. Bardzo dobre do wykonywania w celach zwiadowczych. Im większe doświadczenie tym większe podobieństwo do człowieka.

Jikki Chikamatsu no Shuu
Ranga: Jounin/Sannin
Ch-400
Jest to technika przeznaczona tylko dla lepszych kuglarzy. Polega na tym, że przy całkowicie sprawnych rękach kuglarz może sterować aż 10 kukłami naraz! Dzieje się to za sprawą tego, że jeden palec ręki, przypada na jedną kukiełkę. Oczywiście przy niesprawnych palcach itd. można sterować mniejszą ich ilością.

Meka no Youhin
Ranga: Sannin
Ch-500
Za pomocą tej techniki możemy wszczepiać mechaniczne elementy kukiełek do swojego ciała, a w końcowym stadium prawie całkowicie zamienić swoje ciało w marionetkę. Aby żyć i kontrolować chakrę potrzebujemy tylko serca, więc wszystko oprócz niego i mózgu możemy zmienić w kukłę.

Taisha no Youhin
Ranga: Sannin/L. Sannin
Ch-800
Bardzo zaawansowana technika, wymagająca wcześniejszego przemienienia się w kukiełkę. Technika polega na złożeniu się z powrotem, jeśli ulegniemy zniszczeniu. Możemy to zrobić, jeśli nasz rdzeń (mózg, serce) jest w całości i możemy kumulować nim chakrę.

Nintsuri no Jutsu
Ranga: L.Sannin/ Kage
Ch-1000
Jest to najtrudniejsza i najniebezpieczniejsza technika tego stowarzyszenia. Polega na zamienieniu człowieka w kukiełkę. I to nie na chwilę, przemiana jest na stałe. "Ludzka kukiełka" posiada chakrę jaką miała za życia, oraz potrafi techniki takie jak za życia. Oczywiście kuglarz może ją zmodyfikować - aby działała jak należy potrzeba jej tylko serce (do kumulowania chakry). Jeśli przemieniony miał kekkei genkai to i jako kukiełka je posiada.

!!!Pamiętajcie: Jounin ma takie same techniki co S.Jounin!!!


Nie dałem wszystkich technik, niedługo je dodam.

GotLink.plpivotwrestlingaction Projekty drewnianych domków letniskowych sukienki damskie wizytowe XXL